QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • masa pelepasan:2024-04-27 23:21:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:334
  • Penerangan pantas:

    Qinghai,Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik te

Kandungan artikel

Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.

Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti,QinghaiJenis bergerak hidraulik paksi naik, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.

QinghaiJembatan boarding bergerak sama dengan cerun struktur besi bergerak,QinghaiJambatan naik Taibian, hanya tekan butang, dan papan kondisi akan naik secara automatik; Lepaskan butang, papan pengkondisi akan lebih rendah dengan beratnya sendiri, dan papan pendaratan daun longgar boleh digunakan dengan meletakkannya di trak.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Somoto[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton,QinghaiJembatan naik hidraulik bergerak, ton, ton, ton, ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.


QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat



Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Main technical indicators: Large dynamic load: T Large static load: T Large width: M Large length: M Electric hydraulic imported from France assembled mobile hydraulic boarding bridge is widely used in cargo platforms and mobile loading and unloading places without loading and unloading equipment, and is a cargo auxiliary equipment used in conjunction with forklifts. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo dan Blacksmith adalah semua tanda yang relatif dewasa di China.

pasangJika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Jika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.


QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat



Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

analisisKerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Berikut adalah perkenalan singkat untuk penyimpanan minyak hidraulik di jambatan boarding hidraulik tetap untuk julat luas pengguna: apabila menghentikan drum minyak hidraulik dan mengisi, perlu mencapai tiga laluan dan lulus apabila menerima minyak; Penapis semasa putaran tong: Apabila mengisi bahan bakar peralatan, ia terlalu sejuk untuk memastikan pembersihan mulut baldi, port suntikan minyak, tong minyak, dll., penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

QinghaiKonfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Apabila menggunakan benteng pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.


ApartadoMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat memberi anda QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat oleh syarikat kami, perkhidmatan QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat. QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!